Społeczność przedsiębiorców a budowanie przewagi konkurencyjnej

Identyfikacja wizualna

Czym jest identyfikacja wizualna marki

Identyfikacja wizualna (Corporate Identity) to całokształt symboli stosowanych przez firmę w celu wzmocnienia jej rozpoznawalności. Corporate Identity to zestaw elementów graficznych, takich jak logo, kolorystyka, typografia i grafika. Poprzez konsekwentne stosowanie elementów CI, firma może budować swoją unikalną tożsamość wizualną i wyróżnić się na rynku.

W naszej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na minimalizm i systemowość. Dlatego wykorzystujemy w niej:

  • małą liczbę elementów graficznych,
  • ograniczoną paletę kolorów,
  • określone fonty,
  • szablony do poszczególnych materiałów.

Dzięki temu nasze materiały są czytelne, spójne i przyjazne.

Dlaczego identyfikacja wizualna jest ważna?

Umiejętne i konsekwentne stosowanie się do opracowanej konwencji ma wiele zalet dla marki.

Przede wszystkim pozwala jej zaistnieć w świadomości potencjalnych Członków, którzy zapamiętają logo, a kolory skojarzą z daną firmą. Spójny wizerunek to również wyznacznik profesjonalizmu. Ma to szczególne znaczenie w przypadku budowaniu wizerunku firmy.

Każdy z Członków BNI jak i pracowników BNI jest ambasadorem marki BNI. To od nas zależy jak marka ta będzie postrzegana. Dlatego zachęcamy Was do poznania i codziennego korzystania z materiałów, które przygotowaliśmy. Pozwoli to na zbudowanie zaufania klientów do marki BNI, a co za tym idzie do wszystkich firm i przedsiębiorców należących do naszej społeczności.