Czym jest tone of voice marki?
Tone of voice możemy śmiało przetłumaczyć jako ton komunikacji – język, którym marka zwraca się do odbiorców. Powinien on być spójny, tak samo jak grafika, na wszystkich płaszczyznach. Podwalinami języka komunikacji są wskazywane w strategii archetypy marki.
Dla BNI wybraliśmy dwa archetypy:
Mędrzec
Wiedza to najważniejsza rzecz w jego życiu i największa wartość. Mędrzec jednak nie zdobywa wiedzy dla siebie, ale po to, aby się nią dzielić i edukować innych.
Bohater
Bohater to archetyp, który inspiruje do działania, nie boi się ciężkiej pracy, motywuje i zachęca, aby przekraczać własne granice.

Jak piszemy w BNI
W BNI uznajemy Teorię Złotego Kręgu, która odnosi się do trzech podstawowych, ale niezwykle ważnych pytań, na które powinno się odpowiedzieć w komunikacji.
Po 1 Dlaczego to robimy? Co nas motywuje? Dlaczego w to wierzymy?
Po 2 Jak to robimy?
Po 3 Co robimy?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej obejrzyj wystąpienie autora teorii na Ted Talk TUTAJ
Słownik BNI
Oprócz samej struktury komunikatu w BNI określiliśmy sposób pisowni kluczowych zwrotów. Zapoznaj się z nimi poniżej: