Społeczność przedsiębiorców a budowanie przewagi konkurencyjnej

Fanpage Grupy BNI

Jeśli posiadasz już Fanpage swojej Grupy BNI, ale nie masz pomysły jak go prowadzić lub dobrze Ci idzie, ale chciałbyś pójść o krok dalej zapoznaj się z kilkoma podstawowymi zasadami dotyczącymi prowadzenia Fanpage’y Grup BNI.

Jeśli nie posiadasz jeszcze Fanpaga swojej Grupy BNI, ale myślisz o jego stworzeniu zapoznaj się z kilkoma podstawowymi zasadami dotyczącymi prowadzenia Fanpage’y Grup BNI.

Manual “Jak prowadzić Fanpage Grupy BNI na FB?”

  • Współpraca profili Grup BNI i profili BNI Polska

Jedynie współpraca wszystkich profili umożliwia efekt synergii m.in. przy indeksowaniu stron, poszerzaniu zasięgów i budowaniu wizerunku BNI. Taka współpraca jest również gwarancją bezpieczeństwa profili. Dlatego profile zawsze zakłada i administruje Biuro Narodowe BNI oraz nadaje stosowne uprawnienia osobom odpowiedzialnym za ich prowadzenie w Grupach BNI.

Jeśli chcesz założyć nowy fanpage zgłoś się do nas pod adresem marketing@bnipolska.pl z informacjami takimi jak:
– pełna nazwa Grupy BNI,
– bezpośrednie linki do profili osób, które będą zarządzać fanpage’em.

  • Jak powinien wyglądać Fanpage Grupy BNI

Wszystkie Fanpage Grup BNI na Facebooku powinny być spójne ze sobą oraz kanałami BNI Polska i wyglądać jak poniżej:

Ustawienia:

Wstaw poniższy opis:

BNI to największa w Polsce i na świecie organizacja rekomendacji biznesowych. Przedsiębiorcy tworzą społeczność, w której pomagają sobie w rozwijaniu biznesów. Dzielą się know-how i rekomendacjami, co przekłada się na wymierne korzyści.

Strona główna: 

  1. Logo swojej grupy pobierzesz stąd.
  2. Identyfikator strony zgodny z nazwą Twojej Grupy BNI.
  3. Branża – Usługi biznesowe.
  4. Zdjęcie w tle pobierzesz stąd.
  5. Przycisk interakcji (CTA) ustaw „odwiedź grupę” jeśli chcesz przekierować użytkownika do www, „wyślij wiadomość” jeśli chcesz aby, użytkownik napisał do Twojej strony wiadomość bądź „skontaktuj się z nami” w przypadku wykonania połączenia telefonicznego.