Społeczność przedsiębiorców a budowanie przewagi konkurencyjnej

Materiały marketingowe BNI

Wizerunek marki BNI

Wizerunek marki jest bardzo ważny, ponieważ pomaga budować zaufanie konsumentów, wyróżniać się na rynku oraz tworzyć pozytywne skojarzenia z marką.

Z punktu widzenia społeczności BNI rozpoznawalny wizerunek to:

  • łatwiejsze zapraszanie Gości na spotkania Grup BNI,
  • szybsze pozyskanie “brakującej” branży do Grupy BNI,
  • liczniejsze Grupy BNI,
  • większa liczba rekomendacji,
  • większa średnia wartość przychodów z rekomendacji przypadająca na jednego Członka.

Aby jednak wizerunek marki zaistniał w głowach odbiorców, konieczna jest Identyfikacja Wizualna Marki. Identyfikacja Wizualna to zbiór elementów wizualnych, takich jak logo, kolorystyka, typografia, grafika i zdjęcia, które są wykorzystywane do reprezentowania marki. Celem Identyfikacji Wizualnej jest stworzenie spójnego, łatwego do rozpoznania i zapamiętania wizerunku marki.

Na tej stronie znajdziesz zbiór spójnych materiałów marketingowych BNI dedykowanych Twojej roli w społeczności BNI.

pngegg
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin